[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Dec 18 14:31:47 UTC 2003

> е сега затоа што ако се во кернелот драјверите неможам да ја вадам
> картицата,

хмм, чудно.

> ке треба да користам hotplug. Може малце да ми објасниш околу
> тоа и да ми дадеш некои линкови евентуално. На
> http://linux-hotplug.sourceforge.net нема некоја си документација јака.

земи го hotplug пакетот за Slackware ќе ти работи.

Во принцип hotplug се состои од:
        /sbin/hotplug - shell скрипта
која уствари само ја повикува...
        /etc/hotplug.d/default/default.hotplug - shell скрипта
која повикува разни скрипти низ...
        /etc/hotplug/  ... за различните типови на уреди и сл.

Единствен друг дел е ...
        /etc/rc.d/rc.hotplug
Го иницијализира hotplug системот, т.е. fake-ува дека PCI/USB стварите што
веќе ти се уштекани, као демек тогаш се уштекуваат.

... и кернелот кој уствари ја повикува /sbin/hotplug скриптата при различни
plug/unplug event-и.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

               I believe the technical term is "Oops!"