[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

v plin at freemail.com.mk[brisi]
Thu Dec 18 20:18:09 UTC 2003

дамјан г. wrote:

> Не сакаш да ги немаш pcmcia_core, yenta_socket, ds пошто тогаш го немаш
> bus-от и немаш hotplug event-и кога ќе убациш нешто во тој bus.
>
> Значи тие мора да бидат учитани секогаш

епа тука е проблемот тогаш...

ако се тие учитани секогаш како што ми е сеа направено, тогаш кога ја ставам
картицата внатре одма си ја познава и ја има во dmesg, ако сакам да ја
извадам а да не ми се замрзне цел систем, вадам модул по модул прво ds па
yenta_socket. Е сеа кое ке го извадам yenta_socket драјверот ми се јавува
истиот segmentation fault како и коа би направил hotunplug ама овој пат не
се укочува ништо. После тоа може безболно да ја извадам
картицата.pcmcia_core  немора да го вадам не прави проблеми. Значи ако тие
се постојано вчитани што е поентата со hotplug? Тогаш нема некој начин да
ги тргнам нив за да ја извада картицата без да се укочи све!!?

евентуално тие да се постојано во убацени... а да лоадирам и вадам ehci-hcd?
е ако ова звучи логично како да го изведам тоа со hotplug?