[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Dec 18 20:44:27 UTC 2003

> ако се тие учитани секогаш како што ми е сеа направено, тогаш кога ја
> ставам картицата внатре одма си ја познава и ја има во dmesg, ако сакам да
> ја извадам а да не ми се замрзне цел систем, вадам модул по модул прво ds
> па yenta_socket. Е сеа кое ке го извадам yenta_socket драјверот ми се
> јавува истиот segmentation fault како и коа би направил hotunplug ама овој
> пат не се укочува ништо. После тоа може безболно да ја извадам
> картицата.pcmcia_core  немора да го вадам не прави проблеми. Значи ако тие
> се постојано вчитани што е поентата со hotplug?

Поентата на hotplug е да учита драјвери кога убацуваш некој device на некој
bus (иако во 2.6 му се проширува употребата *)

> Тогаш нема некој начин да
> ги тргнам нив за да ја извада картицата без да се укочи све!!?
> евентуално тие да се постојано во убацени... а да лоадирам и вадам
> ehci-hcd? е ако ова звучи логично како да го изведам тоа со hotplug?

Ти у принцип имаш проблем ... убаци ја картицата поработи малку со usb-то и
види што имаш со lsmod (прати тука)..

(*) hotplug е одличен начин kernel-от кога осеќа некоја low-level промена да
ја пријави во user-space. Така да во 2.6 имаш hotplug event-и за многу
повеќе работи...

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

            1044 1072 1084 1112 1072 1085
    1043 1077 1086 1088 1075 1080 1077 1074 1089 1082 1080