[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Fri Dec 19 08:28:22 UTC 2003

> само што пробав рачно го извадив ehci-hcd и картица се извади без
> проблеми. Е сега ако може тоа некако автоматски со hotplug би било
> идеално.

Епа за жал hotplug не може да го извади драјверот пред да ја извадиш
картицата... ако смислиш како би функционирало тоа, пиши им на the Linux
Kernel Mailling List сигурно ќе те ислушаат :)

Но... можеби кај тебе проблемот да потекнува бидејќи usb-ohci зависи од
ehci-hcd, а кога ги вади со hot[un]plug може ги вади по погрешен редослед и
тоа може му прави проблеми ...
пробај "rmmod usb-ohci" прво па после извади ја картицата.. да видиш дали ќе
се блокира...

А после провери на google и прашај на irc.oftc.net #kernelnewbies :)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

        Мачорот го нема, глувците оро вијат