[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

v plin at freemail.com.mk[brisi]
Fri Dec 19 11:40:06 UTC 2003

> Епа за жал hotplug не може да го извади драјверот пред да ја извадиш
> картицата... ако смислиш како би функционирало тоа, пиши им на the Linux
> Kernel Mailling List сигурно ќе те ислушаат :)
>
> Но... можеби кај тебе проблемот да потекнува бидејќи usb-ohci зависи од
> ehci-hcd, а кога ги вади со hot[un]plug може ги вади по погрешен редослед
> и тоа може му прави проблеми ...
> пробај ц прво па после извади ја картицата.. да видиш дали
> ќе се блокира...
>
> А после провери на google и прашај на irc.oftc.net #kernelnewbies :)

пробав со "rmmod usb-ohci" ама тоа не успеа односно повторно имаше
segmentation fault работи како што треба само со вадење на ehci-hcd. Значи
сега за сега рачно ке го вадам ehci-hcd. ке видам дали ке ги има истите
проблеми со 2.6 кернелот, мада мислам дека нема толку врска тоа.

како и да е фала за ова.