[Ossm-members] некои предлози за идната година на ОССМ?

Новица Наков novica at bagra.org
Fri Dec 19 09:52:38 UTC 2003

Aleksandar Balalovski at GSS Team напиша:

> дај да видиме оти има заинтересирани луѓе, се собравме се
> договоривме да почекаме огранокот оти вака ептен неорганизирано е...ни
> треба, вистина.

Како мислиш да се организира тој огранок, што би работел, зошто е потребен,
каква структура би имал...?

Да не ме разбереш погрешно, не викам дека не сакам да те обесхрабрам или
сл., но сакам да се продискутира темата за истиот да се постави на здрава
основа и потоа тој пример да го средат други луѓе.

--
Новица

Да се биде опасен, тоа е задача за иднината.