[Ossm-members] некои предлози за идната година на ОССМ?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Dec 19 13:57:44 UTC 2003

> Како прво сакам да потенцирам дека јас немам никаква добивка од тоа
> ако се отвори огранок во Битола на ССМ. Искрено мислам дека ќе ми е
> потребно и плус време кое (барем мислам дека) вреди да се најде,
> бидејќи сакам да направам нешто за нашава скромна заедница.

Баш затоа и прашува Новица :)

> Понатаму, голем број корисници се збунети и не знаат каде конкретно
> да се обратат во врска со прашања за кои не можат да најдат решение.
> Некој има потреба од некоја дистрибуција, друг од инсталирање МДК,
> Редхет, трет Опен офис и т.н, се на се луѓето од битолскиот регион (
> не само од Битола, има заинтересирани и од Демир Хисар, Ресен ...)
> треба да се соберат во некое „трло“ и да се водат кон правиот избор
> на слободен софтвер, оној на кој нив им е потребен.

Затоа постои листава... ако знаеш некого кој се интересира и му требат
информации регистрирај го на листава.

> Во врска со организацијата, спремен сум да превземам некои обврски од
> тип, организирање состаноци, презентации, па ако е потребно и некои
> собири на кои ќе се објасне некој принцип на работа/инсталација
> итн... сега за сега имаме една 50кв. просторија која за скоро треба
> да се доопреми минимално се со цел да се обезбеди место за
> организирање на собири, ако не од ССМ индивидуални.

Спремен си за обврски а?? А да дојдеш во Скопје да помогнеш малку ?
:)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Anything you code can and will be used against you