[Ossm-members] Re: KDE 3.2 beta2

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Dec 25 11:17:47 UTC 2003

> Ја проба некој?

Ја не, ама и се спремам

> 2. Oва не е баг најверојатно но незнам каде да го наместам да ми биде така
> повторно.
>
> Во FileOpen диалог(било која апликација) кога куцам горе некоја патека
> да речеме /opt/kde/share... на друга машина ми ja даваше можнaта
> опција за да го довршам фолдерот во продолжение во самиот textEdit само
> малку засивени - што многу ми се допадна.

Десен клик на линијата за патеката и на крај имаш опција за типот на
автоматско довршување (т.е. тоа го има во 3.1).

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master