[Ossm-members] Re: Мал проблем со шум/пуцкетање

Georgi Georgi
Mon Dec 29 23:08:18 UTC 2003

v напиша:

> Ок се среди, незнам точно како ама инсталирав alsa-utils чепнам и
> подесив во миксерот малце и сега за сега е добро.

И јас имам сличен проблем. Кернел 2.6.0 и alsa во кернелот компајлирана.

# lspci
00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233 AC97
Audio Controller (rev 50)

Card: VIA 8235
Chip: Realtek ALC650 rev 2
Item: Master

Првите два-три звука(филм, мп3, wav...) што ќе се пуштат се поебани-шушти.
После се средува све магично.

Во логот при стартaп имам интересно:
kernel: via82xx: Assuming DXS channels with 48k fixed sample rate.
kernel: Please try dxs_support=1 option and report if it works on your machine.

Во alsamixer имам VIA-DXS еквилајзери и се на 100. Ако ги намалувам се
намалува скроз звукот.

А за да му го му дадам dxs_support= треба да го комајлирам како модул што
ме мрзи денеска.
--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!