[Ossm-members] Re: Мал проблем со шум/пуцкетање

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Dec 30 12:27:41 UTC 2003

> И јас имам сличен проблем. Кернел 2.6.0 и alsa во кернелот компајлирана.

една честа причина за лош звук знае да биде, максимален „output gain“,
максимален master и pcm volume. Исто може да се преслушуваат другите канали
(cdrom, microphone и сл.), така да ја обично све mute-ирам освен pcm и
master.

> А за да му го му дадам dxs_support= треба да го комајлирам како модул што
> ме мрзи денеска.

Можеш и на командната линија на кернелот да го ставиш параметарот..
во груб или лило.

btw кој к*р не ти е модул driver-от?!?

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)