[Ossm-members] Re: Мал проблем со шум/пуцкетање

Georgi Georgi
Tue Dec 30 14:35:17 UTC 2003

дамјан г напиша:

> Можеш и на командната линија на кернелот да го ставиш параметарот..
> во груб или лило.

Пробував кобајаги ама не глеав некој ефект. Денеска со модул е боље.

> btw кој к*р не ти е модул driver-от?!?

Има некоја особена причина зашто да ми биде модул?
Јас барем до твоево прашање бев на убедување дека све што си имам и активно
го користам е боље да ми биде во кернелот?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!