[Ossm-members] Re: Мал проблем со шум/пуцкетање

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Dec 30 14:47:19 UTC 2003

> Има некоја особена причина зашто да ми биде модул?
> Јас барем до твоево прашање бев на убедување дека све што си имам и
> активно го користам е боље да ми биде во кернелот?

Да, посебно со срање хардвер често пати е корисно да го unload-ираш и
load-ираш модулот...

второ, не е паметно кернелот да биде многу голем.
трето, еден ден може и да ја смениш звучната/мрежната и сл.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

            Yes, I've heard of "decaf." What's your point?