clenska karta predlog - izjasnete se!

Igor Stamatovski cybertronix at mt.net.mk
Sun Feb 2 19:30:26 UTC 2003

> Site shto se na mejling listava najverojatno kje sakaat da imaat i clenska
> karta od OSSM. :)
>
> Eve nekolku predlozi za clenski karti, ajde davajte zabeleshki i predlozi,
> poshto posle nema - ne mi se svigja trte mrte!!!
>
> - http://www.softver.org/lug/clenska.jpg  (clenska.ai)
>   Ova treba da bide neshto kako nashite lichni karti, se previtkuva na
pola
>   i ima malku pomali dimenzii, gornata slika e prednata strana, dolnata e
>   zadnata.
>   Boite treba da izigravaat nebesno sina i varijacii na nejze.

> [...]

Јас мислам дека нема потреба да има слика на членската карта, пошто ќе треба
луќе дополнително да се сликаатза неа ако немаат дома слика, а и глупо би
било да има слика кога и на легитимацијата за гласање што важеше до пред
некое време немаше слика. А и ова не е лична карта, да треба да се
идентификуваш со неа, со ова ми изгледа како повеќе да се отежнува
зачленувањето во организацијата отколу да се олеснува. Јас мислам дека
вадењето лична карта е бироратски изведено, а сега и за членската карта за
ОССМ ќе требаа да се носи слика, поплнува формулар што мислам дека не е
потребно.

--
АССИСТ