clenarina

Novica Nakov novica at bagra.net.mk
Tue Feb 11 19:38:05 UTC 2003

Во својата последна порака Zlatko Trajceski напиша:

|2x300 ден. годишно. Првиот дел (300) се плаќа до на почеток на година, а
|другиот (300) некаде во јуни. Доколку се зачлени некој после јуни ќе
|плати само 300 ден. - така се договоривме.

Ај да мрчам пак малку. Да речеме јас сум некој x-ти човек заинтересиран да
стане член. Првото прашање чиј одговор би сакал да го знам е следново:

Што добивам јас како член на оррганизацијата? Што ме прави различен од оние
кои не се членови?

(пр. ако имаш членска од библиотека можеш да земаш книги, ако не, не можеш)

М?

--
Новица

Question Authority Think For Your Self