clenarina

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Feb 11 20:00:22 UTC 2003

На вто, 11 фев 2003, Novica Nakov напиша:

> Ај да мрчам пак малку. Да речеме јас сум некој x-ти човек заинтересиран да

Одлично прашање!!!

> стане член. Првото прашање чиј одговор би сакал да го знам е следново:
>
> Што добивам јас како член на оррганизацијата? Што ме прави различен од оние
> кои не се членови?

Ќе добиеш членска, најверојатно и маичка. Знам словенците имаа и некоја
мини библиотека на стручни книги и ги даваат.

Можеш да учествуваш во работата на ССМ, да даваш идеи, предлози, да ги
реализираш, да ја добиваш подршката од останатите и сл. демагогии. :)

Во секој случај можеш ти или било кој да најдете разни интересни работи.

--
Glisha