abe...

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Feb 17 20:46:12 UTC 2003

На 17 фев 2003 (понеделник), Zlatko Trajceski напиша:

> Се до сега одеше за регистрација, печати,..., па не ни останаа средства

Мене ми останаа уште 600-тина денари. Ако не даваме за нотар (Атомик?) ќе
ни останат и тоа ќе бидат првите пари што ќе ги ставиме на жиро сметката.

> спомнав - има ли некој кандидат да направи прелиминарна верзија?

Дај, веќе да почнеме од само давање идеи во работа. Чим ви текнува идеја
пишите ја тука колку само да знаат другите дека се има такво на ум и
реализирајте ја сами! Другите ако сакаат нека се уклучат, ако не сепак тој
што ја дал идејата нека ја осмисли и започне!

Само ги разводнуваме работиве кога велиме "ај да се собереме за ова и она".

> измени до крајот на годината. Сепак со овогодишното искуство ќе можеме
> да ја намалиме за следната година или целосно да ја укинеме.

Нема врска, во јуни, јули ќе видиме како стојат работите ако требаат пари
за нешто ќе ја спроведеме, ако не ни требаат ќе се укине.

p.s Ифо се надевам дека утре имаш закажано состанок со некој од саем да
прашаш пари и услови за штанд на саем!

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!