sajt za prevod

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Sun May 18 00:16:09 UTC 2003

>Дај бе малку артистик фридом :_)) Навистина - ја замислувам како
>посебна страна - нема потреба се да правиме по образецот на главната
>страна.

Por favo'r, sen~o'r!

Мислам... Ја знам дека сме пролет, и секој наоѓа инспирација во цвеќето,
ама.. Give it a break. И јас го делам мислењето на Уфо дека не се
вклопува со слободниот софтвер. Вака, дизајнот (т.е. цвеќето) ме потсеќа
на Woodstock, sex revolution... Мислам дека сепак треба да се
стандардизира со образецот на главната страна. Сепак, ние сме сериозна
организација, а не..

--
Every school kid knows that Zephran Cocrane met the Vulcans in Bosman, Montana on April 6th, 2063. I've been there... There's a statue...