Users missing

Stojan Pesov alien at jupiter.aliens.com
Wed May 21 10:44:03 UTC 2003

У ред е да не бидат ставени на листата тие што немат платено
али барем mail да им  се пише да се потсетат
или пак може да бидат објавени и да стои неплатил
само што тоа е многу инкасаторски безвезно

Најбоље да се пише mail и да се викнат сите што немат членски (платено)
на некој состанок и да се среди сето тоа
(прво треба да бидат готови членските, нели? )