Users missing

Stojcev Darko atom1c at linux.net.mk
Wed May 21 12:43:51 UTC 2003

>У ред е да не бидат ставени на листата тие што >немат платено
> али барем mail да им  се пише да се потсетат
> или пак може да бидат објавени и да стои неплатил
> само што тоа е многу инкасаторски безвезно
>
> Најбоље да се пише mail и да се викнат сите што немат членски (платено)
> на некој состанок и да се среди сето тоа
> (прво треба да бидат готови членските, нели? )

А најбитно е новите членови да имаат членски и да ги има на сајтот? Полека,
сите што се ангажирани околу бирократијата на ссм го прават тоа во своето
слободно време а и човечки е да се греши (и заборава). Глишко и уфо рекоа
дека ќе ги додадат, шо праите драма од тоа.
Него, да не заборави случајно да пишеш, што рекоа тие тројцата, во кои
проекти ќе се уклучеле?

Гемиџија вакви импликации дека сме масонска организација другпат не :) Ако
толку сакаш, ќе ти ја дадам јас мојата членска у новчаник да си ја носиш.
Лично јас, посреќен ќе бидам ако ти (ви) го видам името у некоја ZASLUZNI
или PROCITAJME датотека, него на членска :)