Users missing

Gemidjy Software Clan gemidjy at freemail.org.mk
Wed May 21 16:25:53 UTC 2003

Stojcev Darko wrote:

>Гемиџија вакви импликации дека сме масонска организација другпат не :) Ако
>толку сакаш, ќе ти ја дадам јас мојата членска у новчаник да си ја носиш.
>Лично јас, посреќен ќе бидам ако ти (ви) го видам името у некоја ZASLUZNI
>или PROCITAJME датотека, него на членска :)

    Мислам дека допринесувам за развојот на македонското програмерство
со туторите што ги пишам за QT, обрврските што ги имам кон факултетот не
ми даваат слободно време за да преведувам (нешто што радо би го правел)
апликации. ВЕТУВАМ, дека по завршувањето на сесијата (имам уште 5
испити), при крајот на Јуни, ке бидам заинтересиран со ваква
амбициозност за допринос кон ССМ, а исто и кон продолжување на помошните
текстови за QT Linux програмирање. ВООПШТО не ми е за тоа да членската
ја носам во Паричникот..објаснав и пак ке објаснам, тоа ми е чисто
задоволство што сум член на ССМ, со тоа давам до знаеење дека ја
поддржувам вашата иницијатива. И колку јас се залагам за развојот на ССМ
во Битола како организација знаат тие што се поблиски со мене, делам
памфлети, пропаганди, лепам апели по факултетите и слично, така да
мислам дека во секој случај допринесувам (колку што ми дозволува
времето) за ССМ...

Поздрав ;-)