Users missing

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed May 21 20:13:34 UTC 2003

На 21 мај 2003 (среда), Gemidjy Software Clan напиша:

> ја носам во Паричникот..објаснав и пак ке објаснам, тоа ми е чисто
> задоволство што сум член на ССМ, со тоа давам до знаеење дека ја

Веќе кажав, и тие што ја прателе мејлинг листава мислам дека знаат дека
имаше проблеми со старите веќе направени членски и се се испомеша и
затоа тие што после тоа потпишале пристапници немаа членски.

Што ќе се среди оваа недела.

> во Битола како организација знаат тие што се поблиски со мене, делам

Абе сеа ми текна, затоа немаш ти членска... не ве сакаме вас Битолчани
немате аеродром и месите пити на клавир. :)

--
Glisha