Доста е!

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Thu May 22 22:34:19 UTC 2003

>Незнам како може да се фатите за ебаните пристапници кога help-ot ОО,
>мозилата не е преведена, нетбабелот не е направен...

Потполно се согласувам... Јас не знам више кој пат кажувам дека САМ! ја
преведувам Мозилата, а вие сте се запнале за пристапниците!

Ебате беља, ебате!

Место да праша некој, Ацо, како иде, до кај си, можеш ли, дај да ти
помогнем(е)...

Претерувате, луѓе! Посебно ти Гемиџи!

Лично јас, посреќен ќе бидам ако ти (ви) го видам името у некоја ZASLUZNI

или PROCITAJME датотека, него на членска

И доста више, рекоа дека се ќе се среди.

--
Turn that damn noise down! Go to yellow alert!