Доста е!

Gemidjy Software Clan gemidjy at freemail.org.mk
Sat May 24 01:17:02 UTC 2003

Александар Савиќ wrote:

> Посебно ти Гемиџи!
>
> Лично јас, посреќен ќе бидам ако ти (ви) го видам името у некоја ZASLUZNI
>
> или PROCITAJME датотека, него на членска
>

> И доста више, рекоа дека се ќе се среди.

    Многу работи ми доаѓаат да ги кажам но во споредба со вас (тебе) јас
имам чувство кон тие што се залагаат за развој на ССМ. И налет се, не е
се во светот да го види моето име како преведувач на некоја апликација.
Тоа е одраснато веќе и не сакам повеќе да се мешам, ќе праќам вести на
linux.net.mk (кои и онака не [секогаш] ѓи објавуваат) и воопшто нема да
праќам овде пораки зашто гледам дека јас иритирам или провоцирам.
Едноставно сака(в)м да се развие ССМ, а сега ќе гледам да се развие СС,
слободниот софтвер.

Благодарам, поздрав...ама баш ПОЗДРАВ

П.С.

Дали воопшто некој ми обрна внимание кога замолив да модераторите на
linux.net.mk стават икона за QT вестите, налет се овде има 2-3ца од
администрацијата и пратив икона. Мислам дека се е личен интерес..