linux/slobodensoftver distributeri

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Fri May 23 21:11:00 UTC 2003

I.

На http://www.slobodensoftver.org.mk/ ќе има листа на луѓе, фирми од кои ќе
може да се добие(купи,размени) по ваши услови слободен софтвер претежно линукс
дистрибуции, OpenOffice.org на македонски....

Направете ми реплај на мојот мејл не на листава сите кои сакате да бидете
вклучени.

Потребни податоци
1. Име, надимак, ознака...

2. Начин на контакт - по можност e-mail.

3. Град, Населба.  Нека се пријават што повеќе луѓе што не се од Скопје!

4. По желба некој коментар кои дистрибуции сте во можност да ги снимите, услови
   на снимање...
   Секој пат кога ќе излегува нова дистрибуција ќе се трудиме сите заедно
   што може побрзо сите заинтерсирани на листата да ја добијат.

II.

Освен Неоком за Сузе во Македонија немаме официјален застапник за некој
дистрибуција?