????? ?!

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Sat May 24 02:19:50 UTC 2003

On Sat, 24 May 2003 03:17:02 +0200, you wrote:

>    Многу работи ми доаѓаат да ги кажам но во споредба со вас (тебе) јас
>имам чувство кон тие што се залагаат за развој на ССМ. И налет се, не е
>се во светот да го види моето име како преведувач на некоја апликација.
>Тоа е одраснато веќе и не сакам повеќе да се мешам, ќе праќам вести на
>linux.net.mk (кои и онака не [секогаш] ѓи објавуваат) и воопшто нема да
>праќам овде пораки зашто гледам дека јас иритирам или провоцирам.
>Едноставно сака(в)м да се развие ССМ, а сега ќе гледам да се развие СС,
>слободниот софтвер.

Не иритираш - Ацо само си го кажа мислењето (и начин како да помогнеш
:-)) ). Лично сметам дека текстовите за Qt се многу корисни и донесоа
нешто ново на linux.net.mk - се надевам дека ќе стават типците од
сајтот и икона за Qt, па се да е комплетно ;-)

Точно е дека малку забавивме со членските и ни требаше вакво
размрдување.

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore