sajtot - novi stvari

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Mon May 26 09:47:55 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:

>Едно решение е да се најде лево од линковите „LINUX.NET.MK |
>SOFTVER.ORG.MK“
>
>Друго решение е да се смести некаде на главната страна - со исто така
>голем наслов како и насловот на последната вест за да биде повпечатлив
>- се разбира тогаш не би се наоѓал линкот на секоја страница.

Мислам дека треба да се смести скроз најдоле (над Software Patents).
Повеќето сајтови worldwide (без разлика на содржина) таму ги сместуваат
своите контакт информации. Добро, знам дека не се само контакт
информации... Ама, тоа е добро место.

Или пак, ако недостасува место за некоја нова икона (т.е линк) (добар е
предлогот за форумот) во менито лево, слободно може да се тргне
(премести) Главна. Може на пример, да се премести горе десно, каде што
сега стои За слободен софтвер Македонија, или пак лево од линковите за
linux.net.mk и softver.org.mk

>Трето е да се смени бојата на линкот во некоја повпечатлива - пр.
>некоја нијанса на црвено.

Неееее... Би се нарушил континуитетот.

За пријатели. Се е ОК, само...

Кодекс (дигитално печатење) донираше 150 пластични опаковки за цедеа со *?ТАКВИ?? *во боја за

Немој да ми кажете дека ова било available online...

Друго нешто. Можеби се сменија едно десет сета на икони кога се сурфа
под други пребарувачи (пр. Мозила). Јас користам Mozilla, но кога ќе
вклучам од друго место ИЕ, ги гледам првите-првите икони. Why?

--
Turn that damn noise down! Go to yellow alert!