sajtot - novi stvari

Дарко Николовски darkon at npk.com.mk
Mon May 26 11:27:40 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:

> Се чека Снајпер да ги подреди спонзорите и да ги тргнеме тие
> глупостите кој што донирал - бидејќи и дел од нив и не се најточни.

> Намерно - бидејќи најновите икони изгледаат лошо во IE.

не ме чеккај јас да ги подредувам спонзорите . . .
јас реков дека не е лошо да се има систем на бодување и дадов некои идеи
. . како на пример пазарната вредност на донацијата.  .. но колку што се
сеќавам рековте дека тоа е тешко да се направи и го забаталивте.

во секој случај . . нека седат и неподредени .  .само да ги нема тие
глупости кој што дал . .  мислам тоа е сранјеееее