sajtot - novi stvari

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue May 27 00:17:25 UTC 2003

На 26 мај 2003 (понеделник), Zlatko Trajceski напиша:

> Глиша - подреди ги ти сега :-)

Подредени си се по азбучен ред. Aко стојат по азбучен ред мислам дека е
редно да стои и со што ни помогнале, можеби со помалку детали треба. Но
сето тоа ако ги напишете објасненијата со помалку детали.

Ако не стои што направил, уште еднаш ќе речам дајте ми точно
начин на бодување.

A тоа што збореше за повпечатливи места. Јас неделава имам намера да
направам mapa_na_sajtot.html каде што ќе биде чисто текст за секој дел со
кратка реченица објаснение.
"Мапа на сајтот" линкот се разбира ќе стои на главната страна, се мислам да
биде како и останатите Дома, РАботни групи, членови со иконче или некаде
долу кај info at slobodensoftver.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!