[Ossm-members] Fedora izleze

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Thu Nov 6 18:06:57 UTC 2003

Новица Наков wrote:

>Vladislav Bidikov напиша:

>Читав некои ствари на http://fedora.redhat.com/about/faq/ и на некои линкови
>поставени таму и некако премногу серење за community work.
>
>А чудото не е ништо. RH10 само со ново име, и не можеш да го купиш во
>продавница.

Не знам дали е верзија 10 од RedHat, ама го дефинираат како заедничка
работа на светско ниво и вреди да се види, ако не од ништо друго, барем
од почит кон програмерите и другите партиципиенти. Патем и јас се
вклучувам за скоро време во проектот Fedora-Devel, со некои мои
апликации што ги имам, зборував со дечките и заинтересирани се. И плус,
за некој ден ми соопштија дека ќе го има на страната пакетот за нарачка
од Интернет, но ако дојде до ситуација да се симне во Скопје оваа
дистрибуција, би ве замолил да не известите, бидејќи и во Битола има
заинтересирани за тоа. И би било добро да се направи тоа...па да се
стави на linux.net.mk за нарачка.

Поздрав, Александар

П.С.
Backup апликацијата е готова, бројачот за интернет при крај, очекувајте
за 2 недели Бета2 верзија за тестирање :)