Re: [Ossm-members] Re: Mozilla проблем

Vasko Mitanov vaskom at mail.com.mk
Sun Nov 9 16:02:44 UTC 2003

|Мене Tabbrowser ми треба ко леб :) Другото мање више... Али па ме мрзи да
|бришам, ставам пак...

Ја имам инсталација fb 0.7.1 со tabbrowser и работи супер. fb сам го
искомпајлирав а имаше и багови во .xpi -то на Новица, фалат некои
ентитети во преводот и кај мене паѓаше али ги средив и сега го
користам tabbrowser-от и се си работи супер :-)
Ако го сакаш ќе ти го дадам. Иначе сите багови и ќе ги пријавам
кај Новица ама сеа спремам испити и немам време :-(