[Ossm-members] Re: 2nd hard

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Nov 10 18:00:00 UTC 2003

> Сепак на крај испадна дека е партициониран со ХР

нормално... кој друг ќе измисли нешто сосема ново, некомпатибилно и
недокументирано и НЕМА НИ ДА ТЕ ПРАША.

> Како што кажав, на Кнопикс со кернел 2.4.2х работи, е сега каде се
> уклучува „тоа“ во 2.4.20??

хмм, во 2.4.22 дефинитивно ја има подршката за ова, но прашање во кои
дистрибуции е вклучена по default.

Иначе, треба да штиклираш во
file systems->
  Partition Types->
    Windows Logical Disk Manager (Dynamic Disk) support (EXPERIMENTAL) (NEW)

и ќе мора да го рекомпајлираш кернелот ;)
значи

cd /usr/src/linux-2.4.22
make menuconfig
make bzImage
make modules
make modules_install
cp System.map /boot/System.map-2.4.22
cp arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.22

ако користиш lilo едитирај /etc/lilo.conf и стартај /sbin/lilo
ако користиш grub едитирај /boot/grub/menu.lst

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Човечки е да се греши, за да стварно заебеш треба да си root.