[Ossm-members] Re: 2nd hard

oJLe ojle at eunet.yu
Mon Nov 10 19:48:21 UTC 2003

Во <3fafd21f at news.mt.net.mk>, дамјан г. напиша:

> хмм, во 2.4.22 дефинитивно ја има подршката за ова, но прашање во кои
> дистрибуции е вклучена по default.
>
> Иначе, треба да штиклираш во
> file systems->
>   Partition Types->
>     Windows Logical Disk Manager (Dynamic Disk) support (EXPERIMENTAL) (NEW)

Тоа е тоа

> и ќе мора да го рекомпајлираш кернелот ;)
> значи
>
> cd /usr/src/linux-2.4.22
> make menuconfig
> make bzImage
> make modules
> make modules_install
> cp System.map /boot/System.map-2.4.22
> cp arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.22

Што се тиче до компајлирање на кернелот, бар то ми претставува задоволство
 :)), сепак Слек јузер сум ;)

квешчн: Дали секогаш морам да правам  make modules & make modules_install
или само кога правам некој модул?? (јас практикувам кога опцијата ја
вклучувам во кернелот те. не правам модул да не ги користам овие команди)