Glasanje: ime za makedonskata linux distribucija

Дарко Николовски darkon at npk.com.mk
Mon Sep 1 13:58:25 UTC 2003

miopa wrote:

>Од мене еден глас за

>и предлог опциите да ги ставиме во наредната анкета на Багра како би се
>добиле поголем број на гласови.
>
>Мада мене ми изгледа дека сте се одлучиле за малина уште пред да го ставите
>на гласање, не знам зашто кога кратенката сама по себе нема врска со
>Македонија, целиот назив исто не е особено интересен, а и финтата од долго
>име да се направи кратенка што има смисла е ептен досадна (барем рекурзивна
>да беше :).

идеата за гласањето на багра и мене ми се свиѓа.. со тоа што мислам дека
многу по погодно е анкетата да се стави на linux.net.mk и на
slobodensoftver.org.mk бидејки овие два сајта се многу поблиску поврзани
(да не речам директно) со линукс дистрибуцијадта, а од друга страна
багра.орг е доста по општ сајт.. и доколку се гласа на багра.. тогаш не
е лошо да направиме напоро гласањето паралено да се изведува и на
macedonia.eu.org .. ajvar.com.mk ... on.net.mk ... mt.net.mk .... и на
уште десетина најчесто посетувани македонски портали.

Што се однесува до името малина... и логоата кои се појавија за тоа
име... ништо не е одлучено.. сеуште за името... лгото за малина кое ја
го направив го направив од проста причина што досега тоа име има далеку
најмногу гласови... а и ми се свогаше финтата :)

во секој случај идеата да се привлече вниманието на пошироката интернет
јавност со давањето на можност на сите поактивни корисници во македонија
да го кажат своето мислење за името е доличен маркетинг потег.

--
Have a nice diurnal anomaly.