Kako od PS vo PDF vo Linux?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Sep 1 14:03:25 UTC 2003

> Дали некој знае (пробал) програм кој во Линукс го прави она што го
> прави AdobeAcrobatDistiller односно претворање на PS и EPS датотеки
> во PDF датотеки?

ghostscript
gs [-dBATCH] [-dNOPAUSE] -sDEVICE=pdfwrite file.ps

Единствено незнам дали фонтовите ги вклучува во PDF-то или ги исцртува
буквите како криви... (а не знам ни како да проверам)

Ах да има и shortcut "ps2pdf", како и "ps2pdf12", "ps2pdf13", "ps2pdf14"
- соодветно за верзијата на PDF која ја креираат.

најди ја документацијата за програмов (кај мене е во
/usr/share/ghostscript/7.05/doc/Ps2pdf.htm).

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

One ring to rule them all,
one ring to find them,