Kako od PS vo PDF vo Linux?

strumjan strumjan at mol.net.mk
Mon Sep 1 07:34:59 UTC 2003

Дали некој знае (пробал) програм кој во Линукс го прави она што го прави
AdobeAcrobatDistiller односно претворање на PS и EPS датотеки во PDF
датотеки?

Знам за читачите на PS и PDF, но мене ми треба тоа PS кое ми дава, нпр.
Ghostview, откако ќе му ставам зачувај на маркираните страни, да го
претворам во PDF за да може да го читаат и нелинукс корисниците.

Пробав да го стартувам AdobeAcrobatDistiller со наредбата
wine acrodist.exe
која работи само како root, заради дозволата за креирање temp
директориум, но иако се работи не продуцира PDF. Ем не знам зошто, ем
програмов е сопственички!

Чаре?