[Ossm-members] KDE vs. GNOME showdown :)

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Apr 1 16:06:50 UTC 2004

Ова прелиминарна најава за фудбалскиот меч помеѓу корисниците на KDE и GNOME
кој би се одржал на 17 или 18 овој месец. Услов за учествување е да сте
користеле било што од двете барем 100 саати во оваа година :)

За да можеме да направиме каква таква организација, за да се преброиме колку
сме, предлагам да се пријават заинтересираните. Идејава инаку е на Уфо, и
он е капитен на GNOME екипата, утвари ќе биде ако си дојде до тој викенд.
За капитен на KDE екипата, без негово знаење е назначен Глиша.

Јас, логично, се пријавувам во KDE екипата, а да не го мачам Дамјан да куца,
го пријавувам и него. :)

И да ја искористам поракава да се нафлат идеи и за venue на овој настан.
Мене лично како најпогоден ми се чини дворот на Корчагин.

За оние што ќе посумњаат, ова не е априлилили.

--
Новица

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master.