Re: [Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Apr 2 11:47:47 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

>Иницијативата е за поздрав!
>
>Све супер, GTK2, PHP, ама може ли базата да биде MySQL ? :)
>Тоа FireBird-от ми е сомнителен малку, м? Или не :)

Да разјасниме малку некои работи, FireBird _e_ вистинска база, MySQL e
flat-file handler со SQL interface.
MySQL не доаѓа во предвид, при бидејќи нит има тригери, нит сторед
процедури, нит погледи, домени,
констрејнти и уште сто милиони други работи кои се користат за
имплементирање на бизнис правила.

А за тоа дека ФБ ти е сомнителен, тогаш пробај посурфај по нет да видиш
од кога датира Интербејз и какво реноме има во
споредба со MySQL, па после кажи ми дали сеуште го мислис истото.

Р.