Re: [Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Apr 2 12:46:55 UTC 2004

Дамјан Георгиевски wrote:

>во најновиот mysql 4.1 ги има повеќето од тие работи.

Дамјан, очигледно дека не ти значи многу ISAM структура или пак скрипт
јазик на ниво на енџин, но
на некои луѓе им значи. ISAM е метода која е развиена од ИБМ и напуштена
уште во осумдесетите поради
сериозни недостатоци. А MySQL сеуште ја користи.

бтв, стабилната верзија 4.0 _сеуште_ не подржува вгнездени трансакции,
сторед процедури, тригери, суб кверија, погледи и домени!!!
а јас стварно незнам човек (што сака да направи нешто повеќе од
адресар), да  реализира проект без горе наведените можности.

Р.