[Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Vasko Mitanov vaskom at mail.com.mk
Fri Apr 2 18:29:19 UTC 2004

|Дамјан, очигледно дека не ти значи многу ISAM структура или пак скрипт
|јазик на ниво на енџин, но на некои луѓе им значи.
|ISAM е метода која е развиена од ИБМ и напуштена уште во осумдесетите поради
|сериозни недостатоци. А MySQL сеуште ја користи.

Не е така, секој сериозен корисник ја користи INNODB структурата од
MySql-от. INNODB поддржува трансакции и врши изолација на сесиите,
има трансакциски лог, поддржува foreign key constraints и сл...

|бтв, стабилната верзија 4.0 _сеуште_ не подржува вгнездени трансакции,
|сторед процедури, тригери, суб кверија, погледи и домени!!!

Не ме заебавај, ште ќе ти се погледи, домени и сторед процедури за
програм за книговодство!?
Башка и сторед процедурите не се компатибилни помеѓу ниедна
база на податоци, па така нема да биде портабилен проектот
ако се користат сторед процедури.

|а јас стварно незнам човек (што сака да направи нешто повеќе од
|адресар), да  реализира проект без горе наведените можности.

Еве, јас сум еден, а знам и други...