RE: [Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

vane vanini at mt.net.mk
Sat Apr 3 07:46:09 UTC 2004

-----Original Message-----
From: ossm-members-bounces at hedona.on.net.mk
[mailto:ossm-members-bounces at hedona.on.net.mk] On Behalf Of Vasko
Mitanov
Sent: Friday, April 02, 2004 20:29 PM
To: ossm-members at hedona.on.net.mk
Subject: Re: [Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски
книговодствен слободен софтвер

|Дамјан, очигледно дека не ти значи многу ISAM структура или пак скрипт
|јазик на ниво на енџин, но на некои луѓе им значи.
|ISAM е метода која е развиена од ИБМ и напуштена уште во осумдесетите
поради
|сериозни недостатоци. А MySQL сеуште ја користи.

Не е така, секој сериозен корисник ја користи INNODB структурата од
MySql-от. INNODB поддржува трансакции и врши изолација на сесиите,
има трансакциски лог, поддржува foreign key constraints и сл...

|бтв, стабилната верзија 4.0 _сеуште_ не подржува вгнездени трансакции,
|сторед процедури, тригери, суб кверија, погледи и домени!!!

Не ме заебавај, ште ќе ти се погледи, домени и сторед процедури за
програм за книговодство!?
Башка и сторед процедурите не се компатибилни помеѓу ниедна
база на податоци, па така нема да биде портабилен проектот
ако се користат сторед процедури.

|а јас стварно незнам човек (што сака да направи нешто повеќе од
|адресар), да  реализира проект без горе наведените можности.

Еве, јас сум еден, а знам и други...

//////////////////

Моментално работам на таква апликација
И баеги време го знам Interbase/Firebird.
Можам да кажам дека е ОК како за беспари, а
Кога би бил Опен-Сорс Оракл сигурно би го користел него.
А тоа дека не требаат Stored-Pr, нема веза, ја стварно
Незнам како поинаку некој би извел некои
работи освен садомазо.
Колку е само лесно да се работи со Pl/Sql
Верувам дека знаете, а и Firebird -от не е лош.
Се покажа многу стабилен ( екстремно) при други апликации
(за Логистика).
Значи јас сум за FireBird.
Не знам дали знаете ама програмите што беа во НоваМакедоија
Дел од фондот за Здравство ја користат таа база, освен проектот
Спонзориран од Свет.Банк. каде што се платени лиценци за ORACLE.

Поздрав !