[Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Prostetnic Vogon Jeltz taskovskig at gmx.net
Fri Apr 2 21:28:28 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

> Иницијативата е за поздрав!
>
> Све супер, GTK2, PHP, ама може ли базата да биде MySQL ? :)
> Тоа FireBird-от ми е сомнителен малку, м? Или не :)

Или PostgreSQL + Perl со тоа што кодот во случај да се користи друга база
незначително ќе се смени. Веб интерфејс би работел под секоја платформа.
Нека серверот е Линукс, а работните станици зависно од вкусот. Сите ќе
одберат Вин, но јеби га, тоа е.

--
The record for hitchhiking the galaxy is just under five years,
but you don't get to see much on the way.