Re: [Ossm-members] Re: Calling all entusiasts: Македонски книговодствен слободен софтвер

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Sat Apr 3 10:09:10 UTC 2004

Prostetnic Vogon Jeltz wrote:

>Или PostgreSQL + Perl со тоа што кодот во случај да се користи друга база
>незначително ќе се смени. Веб интерфејс би работел под секоја платформа.
>Нека серверот е Линукс, а работните станици зависно од вкусот. Сите ќе
>одберат Вин, но јеби га, тоа е.

Постгре, уопште не ми делува стабилен под Вин (не би го ставил во
продуктивна средина ни со стап да ме тераат) а и прилично е гломазен. За
разлика од него ФБ завзема не повеќе од 2-3 мега, и инсталација е многу
едноставн. За веб интерфејс (според мене) е прилично незгодна
работа и не можеш да реализираш се што си замислил без да вмешаш и јава.
Замисли да треба се да се инсталира на едно ПЦ со Вин 98 и 32 мега РАМ.
Дефинитивно тогаш ќе ја увидиш предноста на ФБ пред Постгре.

Р.