[Ossm-members] Re: Македонски книговодствен слободен софтвер

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sat Apr 3 01:01:22 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Riste Pejov напиша:

> Има, ама мислам дека само evaluation верзија.
>
> Провери на http://www.trolltech.com

Верзијата што ја нуди Тролтек на страната за виндоуз е ГПЛ ама е 2.1
верзија која престана да продолжува со својот развој за виндоуз оти има
луѓе што изработувале комерцијала и решиле да ги ограничат можностите на
фрејмворкот до 2.1. Како и да е, новата книга на Тролтек која е прилично
ефтина и треба да ја нарачам деновиве го носи со себе како дополнителен
софтвер Qt 3.2 non-commercial for Windows, така што тоа е верзија 3.2
која е слободна. Ако на некој нешто му значи.

Кога сме веќе на оваа тема, можам да го понудам моето знаење. Работам со
Qt и С++ и некои минимални потреби од MySQL така што ако мислите дека
има работа што би можел да ја завршам предложете ќе ви кажам дали бива
или не.

Поздрав,
Александар