[Ossm-members] Re: конзолен фонт за Slack [NEWS]

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Apr 5 21:46:33 UTC 2004

На 05 апр 2004 (понеделник), Дамјан Георгиевски напиша:

> Само што најдов дека со Slackware-ов веќе доаѓа еден одличен конзолен
> кириличен фонт, така да нема потреба од симињање на UniCyr_xxx
> фонтовите. Фонтот се вика cyr-sun16.psfu.

Мало морген. ;)

Од давна ми е мене во /etc/rc.d/rc.font, само пошто не сум на УТФ ниту сум
запознаен со проблематика незнаев дали ви врши работи и си ќутев. :)

####
konzoli=(1 2 3 4 5 6 7 8)

for i in ${konzoli[@]}; do

setfont cyr-sun16 -m 8859-5 > /dev/tty$i

done;
###

--
Glisha