[Ossm-members] Re: lugola.ossm.org.mk

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Apr 12 21:18:10 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:

> Страната http://lugola.ossm.org.mk е готова. Постојат мали
> недоработени делови кои ќе се средат деновиве. Се надевам ќе ви се

 „ОССМ“ ја би го заменил со „Слободен Софтвер Македонија“, многу луѓе не
знаат што значи „ОССМ“. За линкот, мислам дека подобро би било да го
пренесувате како lugola.slobodensoftver.org.mk. Друга работа, ви фали
малце појше содржина ама тоа ќе си дојде со време валјда. :)

И последно и најважно, ве молам зголемете ја големината на буквите пошто
ептен е без везе е вака, и барем на мене ми е многу потешко да прочитам.

ufo