[Ossm-members] Re: lugola.ossm.org.mk

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Apr 13 04:00:52 UTC 2004

> „ОССМ“ ја би го заменил со „Слободен Софтвер Македонија“, многу луѓе
> не знаат што значи „ОССМ“. За линкот, мислам дека подобро би било да
> го пренесувате како lugola.slobodensoftver.org.mk.

Се прифаќа, ама оссм е пократко :-!

> Друга работа, ви фали малце појше содржина ама тоа ќе си дојде со
> време валјда. :)

Патем обожавам критика што ќе ни каже што треба повеќе, а што не,
такашто ова добро доаѓа али како кажу Биче, биче...

> И последно и најважно, ве молам зголемете ја големината на буквите
> пошто ептен е без везе е вака, и барем на мене ми е многу потешко да
> прочитам.

Еј замисли јас ја сменав денес големината на 12px ама тоа само за
содржината на страната, линковите си остануваат на 10 се додека Џосеп не
се реши да го поправи тоа, како да е до 10 Јуни ќе биди :) мислам груба
проценка...хехе

> ufo

Александар