[Ossm-members] Re: Makedonija vo debian [NEWS] [NEWS]

Kiro Velkovski kirevmtnetmk
Sun Apr 18 21:59:07 UTC 2004

Данко,

Ептен си во право... Македонија НЕМА кратко име во Обединети Нации, т.е.
секогаш мора да се користи "the former Yugoslav republic of Macedonia". Ете,
барајќи FYROM на http://www.un.org  се добиваат 273 погодоци (кого не го
мрзи нека им напише), а за "former yugoslav republic of macedonia" има 8880
погодоци. Е сега, сите земји си имаат свои, избрани, сопствени кратки имиња,
па така и "United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland" си одбрале
кратко име "United Kingdom". Според мене, најубаво би било да си го користат
"MACEDONIA, THE FORMER YUGOSLAV REPUBLIC OF" ако не ги мрзи... А кратенки се
MK / MKD.

НИКАКО FYROM.

И нешто што по 100 пати го повторувам - во Привремената спогодба од 13
септември 1995 ( http://faq.macedonia.org/politics/interim.accord.html ) во
член 21, Македонија си забива нож во грб:

2. Any difference or dispute that arises between the Parties concerning the
interpretation or implementation of this Interim Accord may be submitted by
either of them to the International Court of Justice, except for the
differences referred to in Article 5, paragraph 1.

А Член 5, параграф 1 гласи:

1. The Parties agree to continue negotiations under the auspices of the
Secretary-General of the United Nations pursuant to Security Council
resolution 845 (1993) with a view to reaching agreement on the difference
described in that resolution and in Security Council resolution 817 (1993).

(Соодветните резолуции ги има на
http://faq.macedonia.org/politics/un.resolutions.html )

Хахахахаха... Дали човек да се смее или да плаче... Во секој случај, ако
Македонија побара мислење од Меѓународниот суд на правдата во врска со
името, ќе ја прекрши Привремената спогодба, а тоа нашиве мили комшии ќе го
искористат секаде (НАТО, ЕУ). Од друга страна, штом владата на поранешната
отоманска колонија Јунанистан побарала тоа изрично да биде вклучено во
Спогодбата - тука нешто смрди... Корне... Растура.

И сега, нам ни треба некој добар сојузник (Кина?, Турција?) што нема страв
од Јунанистанците и убаво да побара мислење од Судот дали е во ред само ние
да сме примени со дополнителен услов (секоја земја има некои 4 услови што
мора да ги исполни, а ние 5 - името). Бидејќи оправданието на Јунанистан
беше дека сме воинствено настроени и ќе ги нападнеме, еве после 11 години и
тоа не се случи - значи ќе мора да го повлечат петтиот услов. И тогаш и ние
ќе можеме да си го бираме името. За илустрација, на оваа страна се гледа
кога и кој си го сменил името по своја волја
http://www.un.org/Overview/unmember.html

Додека политичарите не си го одработат своето и не го исправат тоа што го
оплескале, нам ни останувам да се бориме НИКОГАШ, НИКОЈ да не го користи
FYROM, туку во најлош случај, долгото име од ООН.

А за националноста, според Универзалната декларација на човековите права од
1948 година http://www.un.org/Overview/rights.html , Член 2 и Член 15, никој
нема право да те тера како ќе се декларираш. Според пописите од 1945 наваму,
нема ниеден Славо-Македонец, Фиромец, или сл. во Македонија, па и никој нема
право да те нарекува некако поинаку...

И пак... Мора сами да се освестиме дека иако некој има поголема сила, не
значи дека треба порано да се предадеме.

Kupe
P.S. Кажете која група да ја сменам, да киднеме со муабетиве од linux :-)

news:mailman.67.1082288673.18472.ossm-members at hedona.on.net.mk...