[Ossm-members] Re: Mozilla prevod?

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Apr 23 12:10:46 UTC 2004

Vladimir Stefanov напиша:

Да го отвориш со Мозила и да го инсталираш. Ок два пати да кликнеш треба и
после во edit/preferences да избереш јазик.

-- Новица Да, ама сега само како рут можам да ја гледам Мозилата, кога
како обичен корисник ќе го сменам јазикот во македонски после рестартот
ми се појавува Gecko прозорец со некои кодови?! И да те прашам, абе оти
не го пратиш преводот на сајтот на Мозила, па да го симнуват луѓето
директно од таму? Ти ја преведе, нели?