[Ossm-members] Re: Mozilla prevod? [NEWS] [NEWS]

Новица Наков novica at bagra.org
Sun Apr 25 10:01:06 UTC 2004

ip напиша:

>  но многу
> работи се недопреведени, а и има многу грешки во преводот!

Главните jar-ови се преведени. Колку јас што гледам има некои делови во
chatzilla-та. Друго што? Ако има грешки зотшо не ги пријавиш?
www.slobodensoftver.org.mk/flyspray

> Така да,
> може и сега да се направи преводот, не мора да се чека до final 1.7.

Може, само што сега му правам некоја ревизија на целиот превод. Што ќе рече,
можда и сам ќе најдам грешки. :) Па не сакам да ми се мешаат работите.

> Btw, ако преводот е финален, можеш да пуштиш линк до преводот во
> netscape.public.mozilla.l10n на news за да го објават на www.mozilla.org

Искрено, ме мрзи да се бафтам со тоа. Уфо контактираше со некој од Mozilla
l10n тимот, и ако сака он нека прави нешто. Ако не, повели ти.

--
Новица

Декриминализирај, регулирај, оданочи.