[Ossm-members] Revolution OS

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Mon Apr 26 16:13:43 UTC 2004

Darko Nikolovski wrote:

> Па ако ништо друго, треба да те спречи моралната одговорност, бидејќи
> однапред знаеш за што ќе се користи таа копија која што ја испраќаш.
> Што го кошта тој од телевизијата ако толку сака да го прикаже филмот
> да си купи оригинално ЦД (незнам точно колку беше, ама не беше ништо
> страшно).

Mojata sovest e cista ako pri distribucija na DivX kopijata do Vladimir
Stefanov jasno mu stavam na znaenje deka taa kopija ne smee da ja
emituva, i deka treba da go nabavi originalnoto DVD, i go izvesti
avtorot za planiranata proekcija. So toa prasanjeto na mojata moralna
odgovornost stanuva negova.

Vo potpolnost se slagam.

Darko S.